reklama

Učiteľ.

Pán učiteľ skončil svoju prednášku a ako vždy sa opýtal žiakov: ,,Sú nejaké otázky? " Ozval sa jeden študent: ,,Pán učiteľ, aký zmysel má život? " Niektorí sa už chystali odísť a ktosi sa zasmial. Učiteľ sa zvedavo zadíval a pohľadom sa ho spýtal, či to myslí vážne. Bolo to tak .,,Odpovedám."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Vytiahol z vrecka náprsnú tašku, vybral z nej malé oválne zrkadielko, nie väčšie ako minca, a povedal:

,,Za vojny som bol ešte dieťa. Raz som na ceste zbadal rozbité zrkadlo. Vybral som si najväčší čriepok a začal som sa s ním hrať.

Mal som veľkú radosť, že sa mi podarilo zamieriť slnečný lúč do tmavého kúta ,kam sa slnko nikdy nedostane, do hlbokých dier, prasklín a skrýš. Ten kúsok zrkadielka som si nechal.

Keď som vyrástol pochopil som, že to nebola len detská hra, ale metafora toho, čo môžem v živote urobiť. Aj ja som iba úlomok zrkadla, ktoré celé nepoznám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale s tým kúskom, čo mám, môžem poslať svetlo, pravdu, pochopenie, nehu do temných kútov ľudského srdca, a tak niečo v niekom zmeniť. Možno to uvidia aj iní a budú to robiť tiež.

V tom je pre mňa zmysel života."

Libor Poruban

Libor Poruban

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec a syn alebo syn a otec, ktorý odpúšťa ale nezabúda. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNaše hobbySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu